Kako hitro smo zadovoljni z našimi dosežki?

Ali je dovolj, da imamo zadovoljne kupce, dobavitelje konec koncev tudi zaposlene?

Ali je v tej dirki za uspeh in tržni delež to postalo vseeno premalo?

Ko v zadnjih pol leta srečujem različne potencialne kupce vidim, da pričakujejo resnično več kot navadno zadovoljstvo. V to jih je prisilila poplava različnih produktov in storitev, ki so povprečno dobri. Pravzaprav so povsem dobri vendar nas ne navdušijo. Kaj moramo storiti, da že na predstavitvi stranka reče wau to je pa to kar iščemo. Predvsem moramo ponuditi resničen produkt, ki reši težavo kupca, oz. še več, ki mu pripelje rešitev do tega nivoja, da v tem vidi več kot je pričakoval, naravnost ga navdušimo s tem kar smo pokazali.

Običajno v urejenih in uspešnih okoljih imajo že vsi urejeno poročanje na nek način, nekateri zelo na svoj način. Vendar v naravi nas ljudi je, da priznamo, da je neka rešitev resnično navdušujoča, če vidimo za nas dodatne prednosti, ki jih konkurenca nima oz. ne zmore ponuditi za sprejemljivo ceno. To lahko opazimo, da odkrito priznajo ali pa z govorico telesa nehote izdajo svojo navdušenje, čeprav ga radi malo skrivajo, saj menijo, da so potem v pogajalski prednosti pri sklepanju pogodbe in ceni.

Grop-excitement

Sedaj smo pa na naslednji stopnji, ki mu rečemo počutje. Kako se boste počutili, ko vam nekdo pokaže rešitev, ki vas navduši? Predstavljajte si, da ste ravnokar prevzeli storitev ali izdelek, ki popolnoma zadovolji vaše potrebe in še več. Kako se boste počutili? Tukaj tiči glavni razlog za odločitev za ali proti.

Dobro počutje je kreator dobrih odnosov, je vodilo v komunikaciji, je temelj za rast in uspeh. Tudi zaposleni se radi dobro počutijo, delodajalec v večini ve kaj delavce navdušuje za delo v podjetju. Menim, da je to velik faktor zagnanosti zaposlenih. Pred nekaj dnevi sem prebral članek o padanju zagnanosti in da se v 80% podjetij zaznava upad zagnanosti delavcev. Hitro lahko dobimo odgovor zakaj je tako. Delavci niso navdušeni nad delom v svojem podjetju. Posledično trpijo vsi procesi v podjetju in tudi storilnost, dodana vrednost na zaposlenega, na koncu bilanca uspeha.

Glede na vse omenjeno, je lahko navdušenje nov KPI, ki ga podjetje spremlja v svoji interni bilanci uspeha. Ali bi bilo smiselno voditi v analizah in poročilih te dve novi dimenziji.

Navdušenje kupcev/dobaviteljev in navdušenje zaposlenih.

Rezultat bi marsikoga presenetil, počutje je vedno bolj zapostavljena vrednota saj je samo dobiček gonilo za uspeh. Vendar ocenjujem, da bi marsikatera dobra bilanca uspeha lahko bila še boljša z upoštevanjem teh dveh faktorjev ali pa bi nas opozorila, da je lahko na dolgi rok s podjetjem rizično poslovati, če imajo samo zadovoljne kupce/dobavitelje oz. zaposleni samo hodijo v službo, niso pa navdušeni nad svojim delom.

Obljubim, da vas bomo navdušili na naši predstavitvi ASKBI! To se nam vedno pogosteje dogaja.

CONTACT US